Pergjigje nga Brukseli.Nga Kujtim Cekani;

 

1916377_1102535538362_7340375_n

Para disa ditesh Une dergoha nje leter ne Komisionin Europian ,Komisionerit Hahn per Zgjerim per te ushtruar presion qeverise Shqiptare per venien ne zbatim te ligjit te Lustracionit denimit te krimeve te komunizmit dhe hapjen e dosjeve ,, Sot me erdhi ne pergjigje nga Brukseli ,Me dekorimet e fundit qe beri i Biri i Kristaqit tregohet qarte qe revanshi komunist ne Shqiperi nuk ndalet ,dhe kjo eshte nje shenje shume e keqe per vendin tone . Une do tju luteshe te gjithe atyre qe e mendojne si un qe te me behen krah ne kete iniciative Dikush duhet ti ndali keta kriminele qe po kthejne kohen e Eterve te Tyre ,,

3 mendime mbi “Pergjigje nga Brukseli.Nga Kujtim Cekani;

  1. Jam shume dakord zoti Cekani. Ndoshta nje peticion online dote terhiqte me shume vemendje nga Komisioni i BE-se? Keto kohet e fundit jam ndeshur e kam nenshkruar shume te tille, prandaj edhe me lindi kjo ide. Te hartojme nje peticion me permbajtje te forte dhe jam e bindur qe do te nenshkruhet nga shume shqiptare jo vetem ne shqiperi brenda por edhe shume nga diaspora. Si mendoni?

    Pëlqejeni

Lini një Përgjigje

