GJENDJE E RËNDUAR SHËNDETËSORE E BESIM NDREGJONIT NË QELITË E KOMISARIATIT NR 1 TIRANË. POLICIA PËRZE MJEKËT E URGJENCËS DHE REFUZON KONTAKTIN MË AVOKATIN.Nga Altin Goxhaj.

GJENDJE E RËNDUAR SHËNDETËSORE E BESIM NDREGJONIT NË QELITË E KOMISARIATIT NR 1 TIRANË. POLICIA PËRZE MJEKËT E URGJENCËS DHE REFUZON KONTAKTIN MË AVOKATIN.
Besim Ndregjoni përfaqësuesi I ish të perndjekurve politikë është marrë forcërisht në mes të Tiranës nga policia gjoja si I shoqëruar. U ka bere deklarim verbal policëve sipas ligjit që kërkon te këtë kontakt urgjent me avokatin Altin Goxhaj dhe të përfaqësohet nga unë në çdo komunikim me policinë apo Prokurorinë. Ndërkohë kam 1 orë të recepsioni I Komisariatit Nr 1 dhe nuk më lejohet të marr kontakt me të as për gjendjen e rëndë shëndetësore. Ai po kalon një krizë të rëndë diabeti dhe policia siç duket dhe në foto nuk lejuan as mjekët e urgjencës Tiranë që të futen brenda. Unë si avokat kam 1 orë që merrem me recepsionistet dhe oficerin e rojes të Rajonit nr1 dhe nuk më lejojnë të kontaktojnë me Besimin. Diktatura hoxhiste në veprim. Komisariati plot me protestues të dhunuar të rrëmbyer dhe rrahur që natën mbrëmë.

Lini një Përgjigje

