Genocidi Mbi Kulaket.Nga Xhafer Sadiku;

Shkruajtja   e Historise eshte nje vlere per Kombin tone .Fshehja e ngjarjeve ,tjetersimi i Historise per afro 75 vjet ka bere qe shume Shqiptare mos dine shume te verteta . Nje popull qe fle mbi nje Histori te tjetersuar eshte nje popull i vdekur .

Faleminderit Xhafer Sadiku ,Nebil Cika,Elida Buçpapaj,Jozef Radi, TV Shijak e shume e shume te tjere qe me inisiativa private bejne qe Shqipetaret te mesojne te verteta qe komunistet edhe sot e kesaj dite mundohen ti fshehin apo tjetersojne .. 

K Cekani

 

Dje, më 24 dhjetor, Shoqata e ish të Burgosurve Politikë, e kryesuar nga Z. Tanush Kaso, promovoi librin “Genocidi mbi kulakët në Shqipërinë komuniste, 1948-1990”.
Si autor i librit, jam befasuar nga pjesmarrja e gjërë e ish të burgosurve dhe të përndjekurve politikë, për të cilën i falënderoj nga zemra. Për çudi, nga Përmeti, nga unë jam, ishte vetëm një shoku im i fëmijërisë, i persekutuar.
Duhet ta theksoj, se aktiviteti në fjalë, nuk ishte nderim për autorin, por për viktimat e terrorit komunist, për kujtimin e të cilëve e kam shkruar librin.
Falënderoj historianin, Z. Albert Kotini; Z. Tanush Kaso, Z. Sulejman Gjana, Z. Tanush Mulleti dhe Z. Sebastian Zonja, për diskutimet dhe analizën që i bënë librit. Jam ndjerë tepër i emocionuar dhe i nderuar pasiqë libri ka shkuar tek zemrat e atyre që e kanë lexuar. Me respektin tim të thellë!

Xhafer Sadiku

Lini një Përgjigje

