Kam nje jete te tere qe shkruaj …..me duket,… sikur nisa sot.Nga A.Dosti;

VEHTES…..

Dhe kur s’kam per te shkruar
S’dua veten ta merzis
”Ngushelloj ” penen e letren
…e filloj te zhgarravis

Muzen nuk e le te vuaj
Ndaj dhe duart s’me rrine dot
Kam nje jete te tere qe shkruaj
…..me duket,… sikur nisa sot

Ca me shajne e ca me duan
Por se humba kurre durimin
Vec tek kenaqesia juaj
E kam gjetur frymezimin

Mendja ende me punon
Shpirti ndjehet i rinuar
Zemra sec me urdheron….
…..ke akoma per te shkruar

Se jo rralle,rreshtat qe shkruan
Zene e hesap kerkojne
Lus Zotin ti them te tera
Qe ne varr mos me mundojne

E kur Perendia vete
Te me pyes nje nate me hene
Do ti them ,shpirt pa trazuar
……I thash, c’kisha per te thene

A.Dosti

foto di Adriatik Riza Dosti.
Lini një Përgjigje

