Ajtanga Lubonja,Kerkon ndihme Opozites.Aty kam derdh kontributet e Mija pse me keni braktisur .

 

LETER E HAPUR Z.LULZIM BASHA- KRYETAT I PARTISE DEMOKRATIKE TE SHQIPERISE!!!

 

Jam Ajtanga Lubonja, qe po ju drejtohem me kete leter! Jam ne ditet me te keqija te jetes time…te mendoj se idealet e mija shkuan dem, apo te mendoj qe ne te djathtet e vertete qe sakrifikuam, qe luftuam dhe nuk pane interesa, nuk vlejme dhe flakemi tej! Ju e dini sa kam luftuar une, sa kam shkruar une dhe sa kam vuajtur une….dhe fatkeqesisht po vuaj shume ! Asnjehere nuk jam terhequr nga betejat…edhe kurre me denojne me vdekje! Beteja kunder korupsionit per te rrezuar FULLANIN, me beri te provoj veten dhe nuk u rrezova! Po ku eshte Fullani sot…mbreteron, une s’kam buke te ha, ngrys ditet ne nje konvikt pre23 vjetesh…ku me kane nxjerre disa here jashte, lufte me shkoi jeta! Sot e semure me nje pension qesharak, as per buke thate, me 4 insulina ne dite, me koleksion semundjesh te tjera…me kane vene lakun ne fyt! Shoqeria civile, ka krijuar Peticion, ku kerkojne te me jepet pension special (i cili ju eshte dhene njerezve qe nuk e meritojne), ku shtypi propogandon me te madhe jeten time, punen time…dhe pse e meritoj kete pension! JU HESHTNI, PD HESHT…thua se jam nje e vdekur mes te gjalleve! Me thoni, cfare kane bere ata qe meritojne vleresimet, me shume se une!? Shume nga ata s’kishin lindur, kurre une luftonja per Demokraci…nuk po permend vuajtjet ne diktature! Prandaj ju shkrojta JU DHE PD…ju takon te luftoni per mua dhe une po pres!!!

Mbi këto reklama

Disa nga vizitorët tuaj, me raste, mund të shohin këtu një reklamë.

Tregomë më tepër | Shpërfilleni këtë njoftim

Lini një Përgjigje

