Une nuk isha ne shesh…Ne shesh nuk ishin as studentet…… Ne shesh ishin ata qe dje….e sot qeverisin kete vend. Nga Pellumb Tare.

Une nuk isha ne shesh!
Si sekuenca te nje filmi parakalojne para meje ato dite te greves se studenteve….Rrezimi i statujes se “komandantit”..,me pas ngjarjet e shkolles se bashkuar….,ku mua me arrestuan si autorin e trazirave…
Une nuk isha ne shesh.
Isha brenda ne greven e studenteve te urise ….Tek porta per te mbrojtur studentet nga ndonje sulm i mundshem i policise.Vellai im Alfredi me “Maestro Kacin(Damiano Cozma ish i burgosur politik) nje shokun e tij Afrim Fortuzi kryekamarier te restorant Drini sollen disa thase me sheqer per studentet.Me kujtohet prof ;Gramoz Pashko,Ylli Vejsiu, Bardhyl Stringa ,nga me aktivet tek greva.Pa folur per studentet se s’di ke te permend me pare.
Me pas zeri i Rajmonda Bulkut per thirjen e te gjitheve ne shesh…..
Sjelljen e statujes para godines se studenteve…….Ardhjen e dr Berishes ku une i qendrova ne krah per te mos e shtypur turma e popullit qe e priten si Mesia..
Une nuk isha ne shesh……
Ne shesh nuk ishte as Agron Cika themelues i Pd…Sot emigrant ne Austri…As Sotir Qiriaqi sot Maratonak…..As vellai im Alfredi sot emigrant….As Afrim Fortuzi i papune…..As qindra e mijera te tjere populli i thjeshte i Tiranes qe rrezuan bustin….
Ne shesh nuk ishin as studentet……
Ne shesh ishin ata qe dje….e sot qeverisin kete vend.

 
Një mendim mbi “Une nuk isha ne shesh…Ne shesh nuk ishin as studentet…… Ne shesh ishin ata qe dje….e sot qeverisin kete vend. Nga Pellumb Tare.

  1. je hero i atyre diteve,respekte shoku dhe sinqeriht meriton dekorata……… por me duiket se paske pj….ur pak. me sa kam pare une ato kohe sigurisht nga tv, saliu (mesia yt) kur ka folur ne shesh te studentet ka mburrur vetem ramiz aline,……. dakortbesoj.

    Pëlqejeni

Lini një Përgjigje

