Kam lindur në Internim. .Familja ime Akoma është në kasolle në Saver të Lushnjes. .Emri nuk figuronekziston tek të Përndjekurit. .Nga Bedra Kaba.

images (5)

Te dashuri miqet e mi te FB kjo ngjarje me beri te refej jeten time .Faleminderit per pelqimet dhe komentet tuaja . Lexuat nje te vertet te jetes time si e kam jetuar e ndjerr une ate .

E marte data 16 prille 2012 nisem drejte TIRANES per ca dekumenta qe duheshin per vajzen ne menyre qe ajo te perfitonte gjysmen e tarifes se shkolles ne baze te ligjit per ish te perndjekurit politike . Presim me vajzen deri ne oren 12 qe te pranonte sekretaria, u befasova nga pritja e pa hishme e saj . mi refuzon dekumentat dhe me thote; perfitojne vetem ata qe kane bere burge politik . Po mire i thashe po ligji eshte nje ne gjithe vendin si ka mundesi qe mbesa ne SHKODER me te njejtat dekumenta perfitoj, une bertit e ajo bertit e ne fund me tha’ shko merr nje vertetim tek insituti i te perndjekureve politk te statusit tuaj . Athere nisem drejte insitutit bashke me vajzen hy ne syre dhe i kerkoj punonjeses te insitutit vertetimin e ajo hap gjoja kompjutrin dhe mbasi kerkon emrin tim me thote; ju nuk figuroni ketu . Te them te drejten u befasova dhe u nevrikosa shume mbasi kjo histori me eshte perseritur para dy vjetesh kur shkova me vellan per te njejtin problem . Te gjithe emrat e familjes time ishin dhe une jo athere ajo ma nxorri dekumentin ne emer te vellait dhe me tha duhet te biesh nje certifikat personale qe te te fusim ne sistem dakorte i them .Mbas nje viti iki prap per te njejtin problem por duke e dtur qe se kisha emrin e marre certifkaten me vete dhe kur shkoj atje me vellan i jap dekumentin me thote ik moj se e ke emrin ne sistem . Tani nuk e kuptoj cfare eshte kjo loje e ketyre punonjeseve U be nje sherre i papare sa erdhi vete nendrejtori por me kulmi ishte se une nuk kisha qene e presekutuar ………….. Dale nga syra dhe nisem per tek syra e drejtorit afrohem dhe mbeshtetem tek murri ne nje gjendje shume te keqe depresive ne gjokse me fillon nje dhimbje dhe ne mendje me kalon cdo mendim . Duke pritur aty me afrohet nje burre dhe me thote; ti ishe ajo qe bertisje ….po i them po se mos donin leke ato ,nuk e di i thashe por une per ato leke kam ardhe ….. po tu them une dhe ta marresh ate qe kerkon ,,,,,, falemin derit por une do takoj drejtorin dhe s’kam pune me asnje . Nderkohe ai u fut ne syren e drejtorit edhe nendrejtori aty e une prisja ne nje gjendje shume te veshtire dhe e nevrikosur ne kulem per kete padrejtesi dhe sorollatje te panevojshme …………..Me ne fund futem brenda ne zyre dhe i them ….me fal po nuk mund te prisja me dhe po ulem . Ai si duket ishte informuar nga te tjere dhe me thote; punonjesja ka te drejte ju nuk jeni ne sistem une mundohem ti tregoj se si ishte puna . Ne ate kohe kur une i kundervihem ai me thote ;a ke bere ti apel ne ate kohe, a e din ti se vllezerit e tu kane qene ne pune te mire ju keni qene me triska fronti . I them me vjene keq qe flet ne kete menyre familja ime eshte familja me e mire ne rrethin e Dibres dhe ne jemi internuar vetem se njeri nga vellezrit eshte aratisiur ne vitet 1961 dhe nuk jemi familje kriimineli dhe kete fakt nuk e kemi mohuar ne asnje kohe . Por po te beje vetem nje pyetje …..perse nuk mu dha e drejta e shkolles mua ne nje kohe qe jam me mesatare 9.,2ne ate kohe .Te lutem ti me njeh mua dhe une te njohe ty . Athere ai me thote; ti a do qe une te te ndihmoj ………….po me duket per ndihme kam ardhe . Athere dha urdher qe te me jepet vertetimi …………….por qe ne shkolle ne baze te sekretares duhet te jesh e burrgosur politike qe te perfitosh . U ktheva nga TIRANA dhe ne mendje me kalonte gjithe jeta ime …………..eh sa vuajta cdo dyer mu mbylle ne ate kohe dhe asnje te drejte s’perfituam jetuam ne baraka me te internuar te tjere per nje femije qe u arratise, babai nuk e morri asnjehere 1000 lekshin e 5 viteve partizane . Po sot ………. asgje … . une nuk e paskam ditur se nuk jam e presekutuar . Nuk them ne ate kohe kane vuajtur me keq se familja e jone . dhe ato shteti i ka demshperblyer dhe po i demshperblen . Nuk e di c’te mendoj ……………………………………………………………………

Lini një Përgjigje

