Unë protestova. Ju heshtët !!!nga AV. Fatmir Merkoci…

 

images (5)

Unë protestova. Ju heshtët !!!
Qeveriu bën bilancin e 100 ditve në pushtet. Rezultari ishte. Më shumë varvfëri. Populli përsëri e votoi.
Unë bëj biancin e 100 ditve protestë në rjetet sociali. Rezultati HESHTJE.
Shqiptarët tregojnë se dhe në rejetin social nuk protestosnë apo i bashkohen një proteste.
Këtë protestë unë e bëra për të ndërgjegjësuar gjithkënd. Me sa duket shqiptarët nuk ndërgjegjësihen, por vetëm ankohen ndër vete. Kur ke frikë ti bashkohesh një proteste në rjetin social, si mundesh të kërkosh të ngrihesh për hallet e tua. Si mundesh ti përgjigjesh një thirrjeje për të dalë realisht në protestë kundër Qeverisjes së keqe, apo dhe vetë politikës ?
Politika po luan arush me ne. Po thotë se bëjmë reformë. Unë kam shkruar në media, por dhe këtu në statusin tim:
-Kjo reformë është anti ligjore.
Është një reformë që zvetnon votën e popullit.
Është reformë që përmjerr Kushtetutën
Është reformë që do pjelli DIKTATURË
Është reformë që diktohet nga segmente anti shqiptare si SOROS-i
Është një reformë që bëhet mga komunistët e thekur të kryesuar nga Fatmir Xhafa
Është një reformë ku dy kahet e politikës pranojnë, jo vetëm nënshtrimin karshi të huajve, por pranojnë dhe eksperimentin që lejohet të bëhet më një vënd, nga vëndet e tjera.
Është një reformë e cila do përfundoi me përjashtimin e të përndjekurve politik real, nga drejtësia.
Është një reformë ku py palët kan rënë dakort më parë
Është një reformë, ku ç palë mundohet të përfitojë da më shumë në drejtim të kupolave të tyre partiake
Është një reformë ku, do përfundojë me zëvëndësimin e 100 gjyqtarve e 100 prokurorve me ushtarët e partis -shtet
Është një reformë që drejtësinë do e bëjë më të zezë se çështë
Është një reformë ku, KUPOLA E POLITIKËS do i shpëtojë burgut dhe pse është e lidhur me krimin e kriminelët dhe pse është më e korruptuara.
Është një reformë ku, Shqipëtia do shitet me konçesion
Është një reformë ku, shqiptarët do mbesin SKLLEVËR TË MODERRUAR në Shqipëri. Është reforma …………etj etj.
Megjithse u mundova gjatë gjithë këtyre muajve t’ja u paraqes si një të keqe mjaft të madhe. Përkrahja ishte sa një pik uji në oqean.
Kjo tregon se shqiptarët nuk ndahen nga mentaliteti se:- Çdo gjë duhet të bëhet nga Partia. Vetëm kur na thot ajo, duhet protestuar.
Gjykoj se detyrën time. Në rradh të parë si qytetari i fundit i këtij shteti, por dhe profesionalisht, unë ek kryer.
Heshtja e gjithkujt, tregoi se kemi të bëjmë me një shurdhi sistematike.
Një popull që nuk dëgjon. Ai është i destinuar të pranoi DIKTATURËN.
Këtë e provuam. Jo vetëm gjatë regjimit te kaluar por dhe gjatë këtyre 24 viteve.
Popull që ankohet ne tavolina kafenesh.
Ne jemi ai popull qe trashëgojmë frikën tek brezat
Jemi nga ata që bëhemi më katolik se papa për liderin e partise, se sa për prindët tanë.
Ankohemi me veten. Themij :- ISHIM MË MIRË DJE QË ISHIM KEQ.
Ndjej keqardhje për çdo kënd që e sheh veten si një faktor pa vlerë të shoqërisë.
Kjo situatë është e dhimbshme, por dhe tepër tragjike për vetë Shqipërinë.
Gjatë këtyre viteve humbi, si pariotizmi e atdhedashuria, ashtu dhe nacionalizmii. Këto i shfaqim vetëm në ndeshje ndëkombëtare, I bëjmë pa ndjenjë, thjeshtë si imitues të botës.
Po të ishte ai nacionslizëm në shpirtin e çdo shqiptari. Shqipëria nuk do ishte shkatërruar e rrënuar kështu. Nuk do ishte një Shqipëri në shitje.
Gjithkush gjykon në kutin e vet. Ashtu siç ja ndjen zemra e shpirti.
Unë nuk dal dotë nga geni im i familjes.
Protestën e luftën time do e vazhdoj në forma e mënyra të tjeta.
Zoti i ruajt shqiptarët nga shqipfolësi.
Zoti e ruajt Shqiprinë nga coptimi demokratik që po i bëjnë lakejt e politikës e shtetarët e këtij vëndi.
Kujdes spiunët

Lini një Përgjigje

