Si mohoi Dhimiter Shuteriqi Gjyshi i Ben Blushit.. ata që ì shpëtuan Jetën.

Pjesë nga Promemoria e Nezir Muzhaqi Ish Kr i Ballit Kombëtare për prefekturën e Elbasanit..

Bashkë me Gjyshin Tim Ali Cekani .ish Kr i Ballit per Komunën Polis…

Si e Shpëtuan DHIMITER SHUTERIQIN ..Gjyshin e Ben Blushit ..
……

Ne dimrin e 1944-es ashte rrethue nga forcat e gjindarmerise lagja Dryni kala ,aty ishte I semure Dhimiter Shuteriqi i cili jo vetem ishte i semure dhe nuk mund te dilte ,por edhe dalja ishte e pa mundur mbasi qyteti ndollej I bllokuar nga te kater anet .Une tue dit dhe vleren e Dhimiter Shuteriqit jap fjalen se do te baj te pamunduren te mundur ,tue vue edhe veten time ne rrezik. Vete personalisht ne shtepine e tije e fus ne nje makine veshur me rroba katundari se bashku me 7-8 polisare dhe une vete prapa qe te mos kontrollohen ne postebllok.Keshtu e dergoj ne Polis ku ndeji deri sa u sherue..
P.S.
Neziri në 1945 Varet në litare me urdhrin e Enverit..
Kur Gjyshi im u denua me burg ..Babai im ì shkoi Shuteriqit..për ti kërkuar një farë ndihme..
..Përgjigja..
Nuk te njoh kush Je.. ..

(Komunistët kan dash vra jo shpëtuar..se ata na vranë Ne)…

Lini një Përgjigje

