Ato Vite te Erresires..Nga Kujtim Cekani..

FB_IMG_1462106817561

Ato Vite te Erresires..
,,,
Eh ato vite ,, nganjehere mbyll syte dhe kam frik ti hap ,, valle iku me te vertete ajo kohe ,, sa kohe e veshtire sa kohe e trishtuar ,, aq shume dua te tregoj dhe te flas ,, per ato kohe te veshtira nuk dua te me shpetoj asgje as edhe nje presje ,,,rinia ime e shkrete ,,e varfer pa pantallona ,pa kepuce , me gishtrijte e kembeve te zbardhur nga lageshtira ,, ma sandale plastike te ngjitura saqe ishte e veshtire te dalloje ngjyern reale te tyre me pantallonat me arna ,, eh rinia ime e shkrete ,, me barkun qe me gerhiste gjithmone ,, nga urija , eh rinia ime si u kacavirre per te mbijetuar ,, por cdo gje e keqe ka nje te mire ,,Prindërit e Mi ,qe i kisha ,, qe me donin ,, qe me mbushnin boshllekun.. Nena ime ,, Nena ime,, Nena ime ,,nje fjal e saja me mbushte me shprese ,, EPO KJO NATE E ERRET DO TE MBAROJ NJE DITE ,, DHE TI KUJTIM I NENES DO TE SHKOSH NE SHKOLLE DHE NJE DITE DO TE BEHESH DIKUSHI ,,SHKRUAJ TE KEQEN NENA SHKRUAJ ,,Ah nate e erret sa shume qe zgjate saqe i hengre jeten prinderve te mi dhe mua ma more femijerine ,, ah nate e erret sa e zaze qe ishe aq sa e zeza jote ka ngele gjithandej dhe me veshtersi lahet .,,ah nate e zeze sa te zeza prure ne ket vend ,,isha vetem femije dhe me bere te iki nga vendi im ,, un kisha nje enderr ,, por te shohesh enderra ne net te zeza eshte tmerr ,,endrra ime te behesha studen ne moshen e rinise nuk u realizua kurre,,, fletoret e mia u lexuan nga erresira ,,rrjeshtat e mi u vrane syte faqezijeve dhe ata me donin me cdo kusht te me perpinin ne humneren e zeze ,, ata nuk e donin dritet se drita i verbonte i vdiste ,,un tashme vendimin e kisha marre ,, duhet te shpetoja patjeter nga kucedra e zeze para se me perpinte erresira ..Vazhdon…

Lini një Përgjigje

