Ish Sigurimsi akoma punon ne policine e shtetit..Nga Kujtim Cekani..

FB_IMG_1454617332882

1987..me thërrasin të zyrat e kooperativës ..një Xhip i zi kishte ardhur nga Librazhdi ..paraqitem ..në atë kohë Operativ ishte Bajram Vlashi ..sapo kishte ndërruar Alush Hidan nje tjeter Operativ ..Bajrami më ftoi në zyrën e tije dhe me tha ..Dëgjo djalosh ..I shikon këto letra ..po i them ..keto jan perceverbale. ..një nga sekretarja e partise ..një nga përgjegjës i sektorit ..një nga..e nga ..gjithsej 5 copë ..një që nuk del në punë ..Po un dua te vazhdoj shkollën i them ..pusho më thotë pusho ..atë punë e din partia ..kush parti i them ..cfar I kam bere un partise që sme le të shkoj në shkolle ..ore merre merre çojë në burg ..dëgjoj një zë që ulërinte mbrapa krahëve të mi ..ai po na prish rininë ..se mora mundimin as të kthej kokën e njoha nga zëri ..ishte një njeri imi..Bajrami me ata sytë e kuq me tha firmosi ..firmosi po deshe te shpëtosh ..un ja ktheva un firmos vetëm po ma Lat të shkoj në shkolle ..dil jasht me tha por mos u largo..ashtu bëra u ktheva nga dera ..dhe ju holla një veshtrim.atyre mbrapa krahëve të mi i numerova 1..2..3..4..5..7..9..10..të gjitha kryesia bashkë me shitesen e bukës njëkohësisht sekretare e partise ..dola jasht ..dhe me duket si një film ..historia ime më operativ in ..vazhdon ..sot ai punon akoma ne polici ..kjo është Shqipëria Ime..

Lini një Përgjigje

