Une e kam zgjedhur rrugen Time… JO KOMPROMIS ME KOMUNISTET ..

FB_IMG_1454617332882

Me rasti e dites Nderkombetare te te Perndjekurve Politike..un nxora dhe shperndava nje Shkrim te Edida Buçpapaj..Gjithashtu edhe nje shkrim te Jozef Radit j dhkruajtur nga Tefik Cela qe me te vertete ne beri te Qaje .. per vuajtjet e internimit ne Saver te lushnjes .Shkrime e Nebil Cikes qe nuk mungojne per asnje rast dhe per asgje …kaq ishte ajo qe un pashe e lexova ne Web ..ne faktnga mediat ne shqiperi nuk kisha cte prisja me shume ..

Ne fakt Shoqatat ne Shqipëri nuk u ndjene fare ashtu si neper Europe ..Ate lindoren por edhe ketu ne Gjermani..Ne mos Gaboj Komunistet shqipetare nuk e kan firmos dhe as e njohin  kete dite ..Dhe per ket besoj qe te perndjekurit jan mbajt edhe peng ..sepse Katovica ne Shqipëri edhte ne fazen maksimale te lulezimit dhe suksesit ..

Edhe Departamenti i te Perndjekurve qe eshte tek PD..nuk beri asnjë aktivitet ..Ashtu si ne oame ne gjithe Europen ..Por md cme thane jan mjaftuar me nje shkrim ne Facebook ..Dhe sikur mos mjaftonte jj ka ngele Hatri pse un kam kujtuar ate Dite dhe kam shpetndare shkrimet e dikujt Tjetri qe me dukdn tej e me Vend ..qe “Te vdekurit Tane ne Shqipëri nuk ka kush ti kujtoje ”

Sikur mos te mjafyonte heshtja e Tyre kundrejt krimineleve ..harxhojne kohë dhe shkruajn qe nd duhet ti leme të qete ne heshtjen e Tyre..

Ja mesazhi qe Nen.Kryetari i Departamentit te te Perndjekurve Politike me drejtohet Mua ..

Z. Kujtim Cekani unë jam nënkryetar i Departamentit të ish të Përndjekurve Politikë, pranë PD, pasi PD nuk ka dikaster për ish të përndjekurit. Detyra për shtypin, në këtë departament, kuptohet është imja, si nënkryetar. Unë zgjodha të postoj në faqen e këtij departamenti një artikull të babait tim, Tefikut dhe z. Radi, në ditën e ish të përndjekurve dhe të përgëzoj, që dhe ti e kishe bërë share. Ai artikull m’u duk më tepër se i mjaftueshëm, për të përkujtuar ditën e të përndjekurve. Ndoshta nuk bëjmë aq sa do të donim, por më e rëndësishmja është që nuk gjykojmë as të përndjekurit që kanë shkuar majtas, as ata që nuk janë të përndjekur, por luftojnë për interesat e tyre për kauzën e të përndjekurve dhe as ata të përndjekur që kontribuojnë në media apo portale individualisht, pasi koncepti im është bashkimi i të përndjekurve politikë dhe kjo e fundit nuk mund të ndodhë duke sharë apo kritikuar punën e njëri tjetrit, difekt genetik i kësaj shtrese, i cili bëri të përfitojnë komunistët në ’44.
Me respekt, Edison Tefik Cela.

…..

..Qe te perfaqesosh Shtresen e te Perndjekurve eshte detyre Fisnike ..o Beje ose mose Bej ..pra si thone ..Beje mire Beje Vete ..Te pakten nje manifestim .nje pankarte . dicka qe te shikohet qe akoma ka te gjalle ne ate vënd nuk kan vdekur te gjithe..Ky ishte dhe eshte qellimi i shkrimeve te mia ..dhe jo debati apo percarja brenda nesh..Se un e kam zgjedhur rrugen time… JO KOMPROMIS ME KOMUNISTET ..

Lini një Përgjigje

