Si Iken Komunistet nga Dasma ku ishte i Ftuar Kulaku ..Nga Kujtim Cekani..

FB_IMG_1472756569810.jpg

Si Iken Komunistet nga Dasma ku ishte i Ftuar Kulaku ..

Ishin Ato vitet kur lufta e klasave ishte shume e rrepte ..Neve qe ishim Kulake ne dasma dhe gëzime as qe behej fjale te na ftonin por kishte rrezik qe edhe po te na vdiste njeri nuk na vinin per mort ..
Daja im Shemja ne ate kohe bente Dritare Dyer ..dhe keto i bente ne fshehtesi te plote ..Denohej me ligj ne ate kohe jush bente pune te tilla aq me keq per Kulaket .Nje fshatare qe quhej Haziz Noni kishte porositur dyer e dritare tek daja im ..Cdo gje ishte bere ne fsheftesi te plote Pazari . Transporti ..etj..Ky Hazizi ishte me biografi te mire dhe kishte dasem martonte Djalin ..Daja im mbasi kishte bere montimet e dyerve dhe dritareve po bente rregullimet e fundit dhe ate dite ishte e shtune ..Mbasi kishte punuar me intensitet nga darka mbaron dhe shkon per te pershendetur te zotin e shtepise ..ishte bere vone dhe binte pak shi mjergull ..Hazizi i ben pagesen e fundit dhe i thote ..Sheme paska qene shkrujt qe te jesh i ftuar ne dasmen e djalit ..nuk ke leje per te ikur ..Daja im e merr per shaka ..por i zoti i shtëpise i terheq canten e veglave nga dora ..Tani eshte bere naten ..ketu filloj dasma (dasma filloi qe te shtunen ne darke ) dhe Ti nuk mund te ikesh ..Shiko Haziz i thote Daja im ..Ti e kupton qe nuk mund te me ftosh ne dasem ..un jam Kulak dhe do te te prishet Dasma ..Hazizi ja kthen edhe sikur te me ngelesh vetem Ti un nuk te lejoj te me ikesh ..Kështu u tha ..keshtu u be ..Qe ate nate Daja im i ftuar special ne dasmën e djalit te Haziz Nonit ..te shtunën ne darke ishin komshijte por edhe ndoje i ftuar i larget krushqit etj ..Filluan peshprtitjet ..copat e letrave nen dore etj ..por ate nate askush nuk pati guximin ti thoshte noj gje plakut te shtepise ..Te nesërmen iken krushqit te marrin Nusen ..Dasma filloi me intensitet .Ne dasem kishin erdhur edhe nga fshatrat Fushe e Buallit..Polis i Vogel ..Ne nje Moment te caktuar Daja im u ngrit ne nje valle Dyshe ..Sek i Partise fushe Buallit pyet kush eshte ky..i thone qe eshte Kulaku Sheme Muzhaqi ..nje cope leter kaloi dore me dore ..Dikush shkoi i tha Plakut te Shtepise ..ose Kulaku iken ose Neve ikim ..kaq deshti Plaku ..Doli para orkestres edhe Tha ..Kjo është Shtepia Ime ..Kjo eshte dasma e djalit Tim ..Ke ftoj un ne Dasem keto jan punët e mia ..Kush te doje te rrije ne Dasem i nderuar edhte kush don te iki udha e mbare ju qofte ..kaq deshten me dhjetëra dasmorë komuniste sidomos nga dy fshatrat e sipër permendur u larguan nga Dasma ..Dasma Vazhdoi ..Nusja erdhi djali Sinani u martua e u trashegua ..Mas dy tre ditësh sigurimi erdhi e iku nga shtepia e Haziz Nonit ..ngjarja pati shume buje te madhe ..por per fat te mire nuk arrestuan e burgosen njeri .
.Kjo është nje ngjarje e Vertete ..
Ne Foto ..kujtim me Dajen tim dhe Nena ime ..
Daja im jeton Akoma Zoti i dhente shendet e jete te gjate ..

Lini një Përgjigje

