Kohrave të Lashta..Poezi Mimoza Leskaj.

fb_img_1481998545190

“Kohrave tè Lashta” !

Shpesh mè duket sikur tè jetè dje.
Shpesh sikur kanè ndodhur nè lashtèsi.
Prej vitesh u mundova tè ikè,
por ato janè aty, dhe heshtur mè brejnè.
………
Kam heshtur kur duhej tè flisja,
fola kur duhej tè heshtja,
kam shkruar kur dora s’mè bènte tè shkruaja,
kam shkelur aty ku, me vrap doja t’ia mbathja.

Kam èndèrruar pèr sorkadhen dhe lirinè e saj,
tè vetmuar nè pyllin e gjelbèrt me egèrsira plot,
dhe si sorkadhja jam ndier ,
sa herè kam mbyllur sytè me forcè.

Sot nuk di pse,..
pèr njè çast pèr “kohrat e lashta” mendoj,
e ndèrsa mali pèrballè rèndon nga pesha e dèborès,
njè çast i pèrsèris tè tèra, sikur tè ish dje!

Lini një Përgjigje

